Toteutimme kesän alussa asiakaskyselyn, jonka tuloksia tässä postaussarjassa esitellään. Tämä on osa 2/4, jossa käymme läpi myyjäyritysten palautetta Suppilogista ja kehitysehdotuksia Suppilogin uuteen, syksyllä lanseerattavaan 3.0 -versioon.
Aktiivisilta myyjäyrityksiltä saimme 36 vastausta, ja myyjyrityksiltä jotka ovat joko lopettaneet tai eivät ole vielä aloittaneet Suppilogin käytön saimme 11 vastausta.
Mielenkiintoista oli, että myös ei-aktiiviset myyjäyritykset suhtautuivat positiivisesti Suppilogiin – yli puolet suosittelisi palvelua muille, vaikka eivät itse päättäneet jatkaa palvelun käyttöä. Tavallisin syy lopettamiseen olikin ettei Suppilogista löytynyt juuri sillä hetkellä ainakaan sopivia asiakkaita juuri kyseisille toimijoille.
Suurimmalle osalle aktiivisista myyjistä Suppilog on tietyn kohderyhmän myyntiin suunnattu kanava, mutta joukosta löytyi myös yrityksiä, joiden koko liiketoiminta rakentuu palvelun päälle. Suppilogia voi käyttää siis hyvin monella eri tapaa, johtuen yrityksen tavoitteista, tilanteista, kompetenssitasosta ja resursseista. Myyjäyritysten tärkeimmät syyt Suppilogin käyttöön on kyselyn mukaan uusien asiakkaiden tavoittaminen ja sujuva kokonaispalvelu, joka tarjoaa mahdollisuuden tehdä kauppaa sujuvasti ja hyvin pienellä vaivalla. Selkeä viesti myyjäyrityksiltä meille on, että markkinointiin ja kaupalliseen aktiviteettiin liittyviä lisäpalveluita ja ominaisuuksia kehitettäisiin. Toinen toive joka nousee monella yrityksellä esille on yksinkertaisuus – haluammekin uuden Suppilog 3.0:n myötä tehdä Suppilogista entistä helppokäyttöisemmän, jotta myynti olisi mahdollisimman tehokasta ja vaivatonta!
Kiitos kaikille myyjäyritysten edustajille, jotka auttoivat meitä vastaamalla kyselyyn!
Aurinkoisin terveisin,
Suppilogin tiimi
Aloita jo tänään ja tee tukkukaupankäynnistä tehokkaampaa.
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään