Suppilog on johtanut digitaalista tukkukauppaa viimeisten 10 vuoden ajan. Kun tarina alkoi, tukkuprosessit hoidettiin edelleen joillakin myyntikanavilla faksilla. Myyntijohtajilla ja tukkukaupan asiantuntijoilla ei silloin ollut aavistustakaan siitä, kuinka nopeasti tukkukaupankäynti tulisi muuttumaan. Nykyään tukkukauppayritys, joka ei ole digitalisoinut tukkukauppatoimintojaan, saattaa kohdata saman rankan todellisuuden, kuin esimerkiksi Stockmann viime vuosina.
Pysyäksemme perässä tukkukaupan toimijoiden (mm. ammattiostajat, jälleenmyyjät, maahantuojat, käsityötuottajat, jakelijat, tukkukauppiaat, 3PL/4PL logistiikkatoimijat) digitaalisten taitojen jatkuvasti kehittyessä, Suppilogin syväteknologiapaketti on päivitetty uudelle tasolle vastaamaan ja toteuttamaan kaikki heidän tarpeensa.
Olemme tälllä hetkellä vielä horrostilassa suunnittelemassa, luomassa ja arvioimassa upouutta Suppilog 3.0 -tukkukauppakokemusta. Toivomme, että voimme lanseerata uuden Suppilogin syksyllä ja sen myötä tarjota teidän rahalle entistä enemmän vastinetta.
Jos haluat kuulla lisää tai osallistua tähän kunnianhimoiseen IT-kehitysprojektiin, ota rohkeasti yhteyttä meihin.
Parhain kesäterveisin, Suppilogin tiimi ja Coredon teknologiatiimi.
Aloita jo tänään ja tee B2B-kaupankäynnistä tehokkaampaa.
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään