Olemme teknologiayritys, joka keskittyy tukkukaupan optimointiin.

Suppilog Oy:hyn kuuluu Suomen liiketoiminnoista vastaava Suppilog Finland Oy ja Kiinan liiketoimintojen kehittämisestä vastaava Suppilog China Oy. Konsernin ydintekemisen muodostaa kaupankäyntialusta, joka on tuhansien yritysten käyttämä palvelu tukkukaupan kaikkiin prosesseihin.

Suppilogin avulla myyjäyritykset pystyvät automatisoimaan tilausvirtojaan sekä tukkukauppaan liittyviä prosesseja, kuten tilauksia, logistiikkaa, laskutusta ja reklamaatioita.

Joitakin Suppilog markkinapaikan myyjäyrityksistä

Missio

Suppilogin missiona on edistää valinnanvapautta kuluttajille, kaupoille ja brändeille.

Visio

Yrityksemme visiona on se, että kaikilla brändeillä on mahdollisuus päästä jokaiseen vähittäis­myynti­pisteeseen kaikkialla maailmassa.

Arvot

1.

Luotettavuus

Kaikkia yrityksemme sidosryhmiä ja heidän intressejään kohdellaan luottamuksella. Tämä koskee henkilöstöä, toimittajia, asiakkaita, yhteistyökumppaneita ja omistajia. Tämä rakentaa tarvittua luottamusta koko liiketoiminnallemme.

2.

Asiakaslähtöisyys

Kaikessa mitä teemme, tähtäämme asiakastyytyväisyyteen. Tämä on edellytys pitkän aikavälin menestykselle.

3.

Tiimityöskentely

Yhdessä olemme vahvoja. Moniarvoisuus, keskustelu, sopiminen ja hyvät johtamiskäytännöt sekä selkeät roolit luovat voittamisen ilmapiirin. Tämä näkyy vahvana henkilöstön sitoutumisena yrityksessämme.

4.

Tavoitteellisuus

Tähtäämme huipulle kaikessa siinä, mitä päätämme tehdä. Jos tekemisemme ei ole parasta mahdollista ja hauskaa, miksi vaivautuisimme edes tekemään sitä? Keskinkertaisuus tavoitteissa tai tekemisessä ei ole hyväksyttävää.

Olemme ylpeitä
pystyessämme auttamaan

Luvut kertovat käyttäjiemme sitoutumisesta ja asiakastyytyväisyydestä.

  • 5,000
    Tuhansia tyytyväisiä myyjiä ja ostajia
  • 133,000
    Tuhansia tehtyjä B2B-tilauksia Suppilogista
  • 16,500
    +
    Tuhansia tukkutuotteita saatavilla palvelustamme

Tarinamme

Suppilogin tarina alkoi vuonna 2012, kun Harri Eskelin ja muutama hänen IT-alan ystävänsä pohtivat ääneen alustataloutta, tukkukaupankäyntiä, toimitusketjuja, digitalisaatiota, kenttäedustamisen tehottomuutta ja korkeita logistisia kustannuksia. Suppilogin ensimmäinen versio syntyi nopeasti näiden keskustelujen jälkeen – sitä leimasivat vahva innovatiivisuus, edelläkävijyys ja nopea sovelluskehitys. Myöhemmin palvelu uudelleen brändättiin Suppilogiksi, jotta se soveltuisi nopeammin ja helpommin kansainväliseen laajentumiseen. Suppilog ja sen kehittämä alusta on ollut jo melkein vuosikymmenen johtava toimija B2B-kaupan myynnin digitalisoinnissa, hankintaprosesseissa ja logistiikassa.

Suppilogin alkuvaiheisiin osallistui monipuolinen joukko sijoittajia, jotka tunnistivat yrityksen potentiaalin alustataloudessa ja digitalisaatiossa. Yhtiön omistusrakenne on kehittynyt ajan myötä, ja siihen kuuluu nykyisin yli 82 omistajaa eri liiketoiminta-aloilta. Merkittäviin ankkuriomistajiin kuuluvat Harri Eskelin, Tukku Heino ja Suka.

Vuosiensa aikana Suppilog on kokenut merkittävän muutoksen, kehittyen keskeiseksi toimijaksi B2B-myynnin, hankinnan ja logistiikan digitalisoinnissa. Sen kasvu ja sopeutuminen globaaleille markkinoille ovat olleet olennainen osa menestystä. Yhtiö jatkaakin edelleen toimintansa laajentamista.

Mikäli olet kiinnostunut edistämään Suppilogin liiketoimintapotentiaalia yhä laajemmille markkinoille Suppilogin omistajistossa. Ota rohkeasti yhteyttä hallituksemme puheenjohtajaan Perttu Tevaseen perttu.tevanen@suppilog.fi ja kysy lisää mahdollisuuksistamme.

Johtoryhmä

Marko Jäppinen

Marketplace Manager

Pekka Tyllilä

Alcohol Channel Developer, Partner

Petri Ojalehto

Technical Specialist

Suppilog mediassa

Tehosta tukkukaupankäyntiäsi

Aloita jo tänään ja tee tukkukaupankäynnistä tehokkaampaa.

Rekisteröidy nyt

Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään

© 2024 Suppilog Oy