Suppilogin ydintekemisen muodostaa digitaalinen kaupankäyntialusta, joka yhdistää myyjät ja ostajat suoraan toisiinsa. Alustamme on tuhansien yritysten käyttämä palvelu B2B kaupankäynnin kaikkiin prosesseihin.
Suppilogin avulla myyjäyritykset pystyvät automatisoimaan myyntiään sekä kauppankäyntiin liittyviä prosesseja, kuten tilauksia, logistiikkaa, laskutusta ja reklamaatioita.
Joitakin Suppilog markkinapaikan myyjäyrityksistä
Missio
Visio
Arvot
Kaikkia yrityksemme sidosryhmiä ja heidän intressejään kohdellaan luottamuksella. Tämä koskee henkilöstöä, toimittajia, asiakkaita, yhteistyökumppaneita ja omistajia. Tämä rakentaa tarvittua luottamusta koko liiketoiminnallemme.
Kaikessa mitä teemme, tähtäämme asiakastyytyväisyyteen. Tämä on edellytys pitkän aikavälin menestykselle.
Yhdessä olemme vahvoja. Moniarvoisuus, keskustelu, sopiminen ja hyvät johtamiskäytännöt sekä selkeät roolit luovat voittamisen ilmapiirin. Tämä näkyy vahvana henkilöstön sitoutumisena yrityksessämme.
Tähtäämme huipulle kaikessa siinä, mitä päätämme tehdä. Jos tekemisemme ei ole parasta mahdollista ja hauskaa, miksi vaivautuisimme edes tekemään sitä? Keskinkertaisuus tavoitteissa tai tekemisessä ei ole hyväksyttävää.
Luvut kertovat käyttäjiemme sitoutumisesta ja asiakastyytyväisyydestä.
Suppilogin tarina alkoi vuonna 2012, kun Harri Eskelin ja muutama hänen IT-alan ystävänsä pohtivat ääneen alustataloutta, tukkukaupankäyntiä, toimitusketjuja, digitalisaatiota, kenttäedustamisen tehottomuutta ja korkeita logistisia kustannuksia. Suppilogin ensimmäinen versio syntyi nopeasti näiden keskustelujen jälkeen – sitä leimasivat vahva innovatiivisuus, edelläkävijyys ja nopea sovelluskehitys. Myöhemmin palvelu uudelleen brändättiin Suppilogiksi, jotta se soveltuisi nopeammin ja helpommin kansainväliseen laajentumiseen. Suppilog ja sen kehittämä alusta on ollut jo melkein vuosikymmenen johtava toimija B2B-kaupan myynnin digitalisoinnissa, hankintaprosesseissa ja logistiikassa.
Suppilogin alkuvaiheisiin osallistui monipuolinen joukko sijoittajia, jotka tunnistivat yrityksen potentiaalin alustataloudessa ja digitalisaatiossa. Yhtiön omistusrakenne on kehittynyt ajan myötä, ja siihen kuuluu nykyisin yli 82 omistajaa eri liiketoiminta-aloilta. Merkittäviin ankkuriomistajiin kuuluvat Harri Eskelin, Tukku Heino ja Suka.
Vuosiensa aikana Suppilog on kokenut merkittävän muutoksen, kehittyen keskeiseksi toimijaksi B2B-myynnin, hankinnan ja logistiikan digitalisoinnissa. Sen kasvu ja sopeutuminen globaaleille markkinoille ovat olleet olennainen osa menestystä. Yhtiö jatkaakin edelleen toimintansa laajentamista.
Ota rohkeasti yhteyttä ja kysy lisää.
Aloita jo tänään ja tee B2B-kaupankäynnistä tehokkaampaa.
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään