Tarjoamme kokonaisvaltaisesti strategia- ja konsultointi-, markkinointi- ja myyntipalveluita sekä marketplace markkinoinnin työkaluja tarvittavien liiketoimintatavoitteiden saavuttamiseksi.
Alustamme on laajalti käytössä Foodservice-, FMCG-, Pharma- ja muissa myyntikanavissa tehostaaksemme kauppaa suoraan myyjien ja ostajien välillä. Jos tarvitset tarkempaa strategiaa, kanavamarkkinointikampanjoita tai apua tee-se-itse marketplace markkinointityökalujen käyttöön – olemme käytettävissäsi ja olemme jakaneet palvelut kolmeen eri kategoriaan:
Tämä palvelutaso on tarkoitettu haluttujen liiketoimintatavoitteiden ja selkeän toimintapolun asettamiseen tavoitteiden saavuttamiseksi.
Jos yritys tarvitsee suuren käänteen tai muutosjohtajuuden kohti modernia markkinointi- ja myyntistrategiaa, myyntikanavastrategiaa tai myyntikanavan syvällistä ymmärrystä eri toimialojen asiantuntijoilta – nämä palvelut ovat sinua varten!
Oletko avaamassa uusia markkinoita tai uutta myyntikanavaa ja haluat luoda tai tarkistaa nykyisen GTM-strategian? Meillä on pitkä kokemus paikallisten ja kansainvälisten yritysten konsultoinnista monipuolisissa ja monimutkaisissa liiketoimintaskenaarioissa ja voimme räätälöidä konsultointipaketin tarpeidesi mukaan. Käännetään heikot kohdat vahvuuksiksi!
Joskus myyntikulttuuri, strategian toteuttaminen tai moderni markkinoinnin paradigman muutos tarvitsee tilapäisen vastuullisen asiantuntijan tuomaan tarvittavaa tukea strategian toteuttamiseen. Palvelu voi olla kokopäiväistä tai muutaman kerran viikossa tietyn ajan – täysin räätälöitynä sen hetkiseen liiketoiminnan tarpeeseen.
Strategia ja konsultoinnin hintalappu räätälöidään aina asiakkaan tarpeiden ja prosessin pituuden mukaan. Keskimääräinen tuntihinta on 160€ ja yksinkertainen myyntikanavastrategia sisältäen OKR:t tai KPI:t kestää noin 2 täyttä työpäivää (16h) olla valmiissa esitettävässä versiossa, jossa on muutama iteraatio asiakkaan kanssa. Mitä tarkempi dilemma on, sitä tehokkaampi on oikean strategian ja ratkaisun löytäminen – mutta aluksi voimme tietysti aloittaa etsimällä prosessien mahdolliset kehityskohteet.
Voimme auttaa sinua toteuttamaan yksittäisen markkinointikampanjan tarpeidesi mukaan tai useiden kampanjoiden hybridin suunnitelmiesi perusteella. Lisäksi voimme tarjota yrityksellesi täydellisen markkinointioperaation ja KPI:n määrittelyn.
Kun markkinointisuunnitelma on valmistunut, voimme tuoda laajan valikoiman markkinointipalveluita sekä offline- että online-kanavissa. Uskomme syvästi, että kunnianhimoisten myyntitavoitteiden saavuttamiseen kannattavasti on muitakin tapoja kuin vain kenttämyyntitiimin käyttäminen – vaikka se saattaisikin olla tehokkain monissa eri skenaarioissa. Olipa kyseessä näytetoimitukset, markkinatutkimus, hinnoittelu, tuotetiedon hallinta, asiakaspalvelu, uutiskirjemarkkinointi, puhelinmyynti, myyntikanavamainonta, PR, ammattiviestintä, B2B-sosiaalisen median markkinointi tai myyntikanaviin liittyvät messut, niin voimme tarjoita ja toteuttaa soveltuvaa myynnin tai markkinoinnin kampanjaa tai jopa kokovuotista yhteistyösopimusta.
Voimme suunnitella tai toteuttaa yksittäisen kampanjan, kampanjakokonaisuuden tai koko vuoden mittaiset markkinointiaktiviteetit. Voimme yhdistää perinteisen mainonnan, kuten alan mediat, lehdistötiedotekanavat, toimittajat, alan ajatusjohtajat tai sitten bloggaajat, verkkokanavat tai sitten vain graafiseen suunnitteluun tai tuotekuviin liittyvät palvelut.
Tuemme automaattisesti kaikkia myyjiä ja ostajia heidän jokapäiväisissä kysymyksissä. Halutessaan myyjäyritys voi ulkoistaa asiakaspalvelun ja voimme mahdollistaa tämän kokeneen asiakaspalvelutiimimme avulla.
Voimme hyödyntää nykyaikaisia digitaalisen markkinoinnin työkaluja B2B/B2C-mainontatarkoituksiin sekä Suppilogin alustan sisällä että käyttämällä medioita kuten LinkedIn, Meta ja X. Pelkästään Suppilogilla on sosiaalisessa mediassa laaja yleisö, joka haluaa kuulla uusien tuotteiden ja uusien myyjien lanseerauksia kaikissa Suppilogin mahdollistamissa eri myyntikanavissa.
Tässä on muutamia esimerkkejä markkinoinnin automaatiosta, joka mahdollistaa tarkasti kohdistetut markkinointipalvelut alustamme sisällä:
Suppilog hyödyntää Salesmanagoa ja sillä onnistuu laaja-alaisesti erilaiset markkinointiautomaation prosessit mahdollistaaksemme myyjille ja ostajille kannustimia aktiivisempaan kauppaan. Voimme suunnitella ja toteuttaa yksittäisen myyjäyrityksen brändätyn markkinoinnin automaatiokampanjan Suppilogin markkinapaikalla, mutta myyjän tulee ohjata myös ostajan verkkosivujen kävijäliikennettä Suppilogiin.
Markkinointipalvelumme kehittyvät jatkuvasti, ja uudet ominaisuudet ovat testi- tai beta-tilassa, mutta tässä on esimakua markkinointi- ja myyntipalvelupaketeista ja niiden hinnoittelulogiikasta.
Voimme seurata ja suunnitella markkinoinnin aktivoinnin, kuten ponnahdusikkunan tai bannerin, jos ostajakäyttäjä vierailee tietyllä verkkosivuston URL-osoitteella Suppilogin markkinapaikalla. Tämä on huippuluokan B2B-ostajakohdistus ostajalle, joka selaa myyjän tuoteluetteloa tai muita myyjän suhteellisia tietoja ja sisältöä. Tällä menetelmällä on erittäin korkea CTR, mutta banneri on suunniteltava asianmukaisesti, herkästi ja ammattimaisesti.
Markkinointipalvelumme kehittyvät jatkuvasti, ja uudet ominaisuudet ovat testi- tai beta-tilassa, mutta tässä on esimakua markkinointi- ja myyntipalvelupaketeista ja niiden hinnoittelulogiikasta.
Nämä ovat tee-se-itse-työkaluja, joilla Suppilog-myyjäkäyttäjä voi käyttää ja luoda markkinointi- ja myyntiaktiviteetteja tehokkaasti itse käyttöliittymästään. Annamme perusopetuksen perehdytysvaiheessa.
Myyntiedustajasi tai tuotemarkkinointigurusi voi helposti luoda ja julkaista myyntikanavakohtaisen postauksen Suppilogin markkinapaikan uutissyötteeseen muutamassa minuutissa. Suunnittele vain otsikko ja sisältö ja liitä houkutteleva valokuva, niin tietosi ovat livenä satojen eri myyntikanavien ostajakäyttäjien nähtävillä. Suppilogin markkinointiosasto käyttää näitä syötteitä myös viitetauluna Suppilogin sosiaalisen median ja myyntikanavien uutiskirjeille, joten saatat saada viestillesi enemmänkin näkyvyyttä.
Lähetä rajaton määrä yksityisviestejä ostajillesi tai ostajaehdokkaille ja aloita helppo dialogi, vaikka et olisi aiemmin edes tiennyt oikean kategorian ostajaa vähittäiskaupan yksikössä. Suppilogin uusi julkaisu mahdollistaa saman viestin lähettämisen useille käyttäjille pientä maksua vastaan.
Luo tehokkaasti tuoteperheen myyntikampanja erikoishintaan ja työnnä se kuratoidulle asiakasryhmälle, kuten myyntikanavalle, ketjulle tai yksittäiselle ostajalle. Ostajakäyttäjä näkee alennetut hinnat ja kampanjan välittömästi käyttöliittymässään.
Kuratoitu lista erilaisista markkinointipalveluista
Jätä meille yhteystietosi, niin palaamme asiaan mahdollisimman pian.
Aloita jo tänään ja tee B2B-kaupankäynnistä tehokkaampaa.
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään