Markkinointi­palvelut

Tarjoamme kokonaisvaltaisesti strategia- ja konsultointi-, markkinointi- ja myyntipalveluita sekä marketplace markkinoinnin työkaluja tarvittavien liiketoimintatavoitteiden saavuttamiseksi.

Ota yhteyttä Katso hinnoittelu

Autamme sinua saavuttamaan liiketoimintatavoitteesi

Alustamme on laajalti käytössä Foodservice-, FMCG-, Pharma- ja muissa myyntikanavissa tehostaaksemme kauppaa suoraan myyjien ja ostajien välillä. Jos tarvitset tarkempaa strategiaa, kanavamarkkinointikampanjoita tai apua tee-se-itse marketplace markkinointityökalujen käyttöön – olemme käytettävissäsi ja olemme jakaneet palvelut kolmeen eri kategoriaan:

Strategia ja konsultointi

  • Markkinointi- ja myyntistrategiat
  • Go-to-Market strategiat ja palvelut
  • Interin CMO & CSO palvelut

Markkinointi ja myynti

  • Uutiskirjeet, näytetoimitukset, puhelinmyynti, kenttämyynti
  • Maajohto ja myyntijohto
  • Myyntikampanjat

Markkinapaikan työkalut

  • Sponsoroitu uutissyötepostaus (10€ /post/ myyntikanava
  • Yksityisviestit (0€!)
  • Myyntikampanjat (0€!)

Strategia ja konsultointi

Tämä palvelutaso on tarkoitettu haluttujen liiketoimintatavoitteiden ja selkeän toimintapolun asettamiseen tavoitteiden saavuttamiseksi.

Ota yhteyttä

Jos yritys tarvitsee suuren käänteen tai muutosjohtajuuden kohti modernia markkinointi- ja myyntistrategiaa, myyntikanavastrategiaa tai myyntikanavan syvällistä ymmärrystä eri toimialojen asiantuntijoilta – nämä palvelut ovat sinua varten!

Oletko avaamassa uusia markkinoita tai uutta myyntikanavaa ja haluat luoda tai tarkistaa nykyisen GTM-strategian? Meillä on pitkä kokemus paikallisten ja kansainvälisten yritysten konsultoinnista monipuolisissa ja monimutkaisissa liiketoimintaskenaarioissa ja voimme räätälöidä konsultointipaketin tarpeidesi mukaan. Käännetään heikot kohdat vahvuuksiksi!

Joskus myyntikulttuuri, strategian toteuttaminen tai moderni markkinoinnin paradigman muutos tarvitsee tilapäisen vastuullisen asiantuntijan tuomaan tarvittavaa tukea strategian toteuttamiseen. Palvelu voi olla kokopäiväistä tai muutaman kerran viikossa tietyn ajan – täysin räätälöitynä sen hetkiseen liiketoiminnan tarpeeseen.

Hinnoittelu

Strategia ja konsultoinnin hintalappu räätälöidään aina asiakkaan tarpeiden ja prosessin pituuden mukaan. Keskimääräinen tuntihinta on 160€ ja yksinkertainen myyntikanavastrategia sisältäen OKR:t tai KPI:t kestää noin 2 täyttä työpäivää (16h) olla valmiissa esitettävässä versiossa, jossa on muutama iteraatio asiakkaan kanssa. Mitä tarkempi dilemma on, sitä tehokkaampi on oikean strategian ja ratkaisun löytäminen – mutta aluksi voimme tietysti aloittaa etsimällä prosessien mahdolliset kehityskohteet.

Markkinointi- ja myyntikampanjat

Voimme auttaa sinua toteuttamaan yksittäisen markkinointikampanjan tarpeidesi mukaan tai useiden kampanjoiden hybridin suunnitelmiesi perusteella. Lisäksi voimme tarjota yrityksellesi täydellisen markkinointioperaation ja KPI:n määrittelyn.

Ota yhteyttä

Kun markkinointisuunnitelma on valmistunut, voimme tuoda laajan valikoiman markkinointipalveluita sekä offline- että online-kanavissa. Uskomme syvästi, että kunnianhimoisten myyntitavoitteiden saavuttamiseen kannattavasti on muitakin tapoja kuin vain kenttämyyntitiimin käyttäminen – vaikka se saattaisikin olla tehokkain monissa eri skenaarioissa. Olipa kyseessä näytetoimitukset, markkinatutkimus, hinnoittelu, tuotetiedon hallinta, asiakaspalvelu, uutiskirjemarkkinointi, puhelinmyynti, myyntikanavamainonta, PR, ammattiviestintä, B2B-sosiaalisen median markkinointi tai myyntikanaviin liittyvät messut, niin voimme tarjoita ja toteuttaa soveltuvaa myynnin tai markkinoinnin kampanjaa tai jopa kokovuotista yhteistyösopimusta.

Voimme suunnitella tai toteuttaa yksittäisen kampanjan, kampanjakokonaisuuden tai koko vuoden mittaiset markkinointiaktiviteetit. Voimme yhdistää perinteisen mainonnan, kuten alan mediat, lehdistötiedotekanavat, toimittajat, alan ajatusjohtajat tai sitten bloggaajat, verkkokanavat tai sitten vain graafiseen suunnitteluun tai tuotekuviin liittyvät palvelut.

Tuemme automaattisesti kaikkia myyjiä ja ostajia heidän jokapäiväisissä kysymyksissä. Halutessaan myyjäyritys voi ulkoistaa asiakaspalvelun ja voimme mahdollistaa tämän kokeneen asiakaspalvelutiimimme avulla.

Digitaalinen markkinointi ja markkinoinnin automaatio

Voimme hyödyntää nykyaikaisia ​​digitaalisen markkinoinnin työkaluja B2B/B2C-mainontatarkoituksiin sekä Suppilogin alustan sisällä että käyttämällä medioita kuten LinkedIn, Meta ja X. Pelkästään Suppilogilla on sosiaalisessa mediassa laaja yleisö, joka haluaa kuulla uusien tuotteiden ja uusien myyjien lanseerauksia kaikissa Suppilogin mahdollistamissa eri myyntikanavissa.

Tässä on muutamia esimerkkejä markkinoinnin automaatiosta, joka mahdollistaa tarkasti kohdistetut markkinointipalvelut alustamme sisällä:

Marketing automation

Suppilog hyödyntää Salesmanagoa ja sillä onnistuu laaja-alaisesti erilaiset markkinointiautomaation prosessit mahdollistaaksemme myyjille ja ostajille kannustimia aktiivisempaan kauppaan. Voimme suunnitella ja toteuttaa yksittäisen myyjäyrityksen brändätyn markkinoinnin automaatiokampanjan Suppilogin markkinapaikalla, mutta myyjän tulee ohjata myös ostajan verkkosivujen kävijäliikennettä Suppilogiin.

Kampanjaesimerkki ja hinnoittelu

Markkinointipalvelumme kehittyvät jatkuvasti, ja uudet ominaisuudet ovat testi- tai beta-tilassa, mutta tässä on esimakua markkinointi- ja myyntipalvelupaketeista ja niiden hinnoittelulogiikasta.

Automaattinen markkinoinnin seurantaviesti myyjäyrityksen ostajalle
Kampanjan hinta
Voimme mahdollistaa systemaattisen prosessin, jossa esimerkiksi tuotteitasi tilannut ostaja saa automaattisen ilmoituksen tai jatkotoimien ostajalle kannustaakseen heitä tekemään uudelleentilauksia (sähköpostilla, Suppilog-syötteellä, tekstiviestillä, puhelinsoitto jne.)...Näytä lisää
3000€
vuosimaksu + kampanjan perustamiskulut 2x 250€

Käyttäytymiseen perustuva automaatio

Voimme seurata ja suunnitella markkinoinnin aktivoinnin, kuten ponnahdusikkunan tai bannerin, jos ostajakäyttäjä vierailee tietyllä verkkosivuston URL-osoitteella Suppilogin markkinapaikalla. Tämä on huippuluokan B2B-ostajakohdistus ostajalle, joka selaa myyjän tuoteluetteloa tai muita myyjän suhteellisia tietoja ja sisältöä. Tällä menetelmällä on erittäin korkea CTR, mutta banneri on suunniteltava asianmukaisesti, herkästi ja ammattimaisesti.

Kampanjaesimerkki ja hinnoittelu

Markkinointipalvelumme kehittyvät jatkuvasti, ja uudet ominaisuudet ovat testi- tai beta-tilassa, mutta tässä on esimakua markkinointi- ja myyntipalvelupaketeista ja niiden hinnoittelulogiikasta.

Pop-up banner to a buyer visitor
Kampanjan hinta
Voimme luoda ja suunnitella pop-up bannerin, joka ponnahtaa esiin, kun Suppilog-ostaja selaa oman myyjäyrityksen tuoteluettelosivuja tai myyjäyrityksen katalogia Suppilog-alustalla. Hinnoittelulogiikka perustuu 3 kuukauden vuosineljänneksiin, eikä näyttökertarajaa ole. Kampanjan analytiikka lähetetään kampanjan jälkeen.
600€ / kvartaali
(+ kampanjan perustamiskulut 250€)

Myyntikanavaan ja ostajan käyttäjäprofiiliin perustuva kohdistus

os myyntikanavastrategia ja tavoitteet ovat selkeitä, voimme suunnitella ja hyödyntää Suppilogin ainutlaatuista myyntikanavien segmentointia ja ostajan käyttäjäprofiilipohjaista kohdennusta (markkinointiviestinnän personoinnissa ja myynnissä. Tämä on mekanismi maksimoida vaikutus relevantteihin sidosryhmiin ja ostajiin. Älä tuhlaa markkinointiponnistelujasi toissijaisiin segmentteihin ja keskitä paukkusi tärkeimpiin kohderyhmiin.

Sales channel and buyer user profile-based targeting

Kampanjaesimerkki ja hinnoittelu

Markkinointipalvelumme kehittyvät jatkuvasti, ja uudet ominaisuudet ovat testi- tai beta-tilassa, mutta tässä on esimakua markkinointi- ja myyntipalvelupaketeista ja niiden hinnoittelulogiikasta.

Myyntikanavaan ja ostajan käyttäjäprofiiliin perustuva uutiskirjekampanja
Suppilog’s master buyer customer data
Voimme luoda ja suunnitella yhdessä myyjäyrityksen asiakasmarkkinointi- ja myyntikanava myyntitiimien kanssa hyvin suunnitellun uutiskirjekampanjan, joka lähetetään vain hyvin kuratoidulle asiakaspotentiaaliselle listalle seuraavien esimerkkikriteerien perusteella:... Näytä lisää
150€
Kampanjan perustamiskulut (250€) ja uutiskirjekampanjan yhteystiedot 5-10€/yhteystiedot (riippuen ostajan rooliprofiilin senioriteetista)

Marketplace-markkinoinnin työkalut

Nämä ovat tee-se-itse-työkaluja, joilla Suppilog-myyjäkäyttäjä voi käyttää ja luoda markkinointi- ja myyntiaktiviteetteja tehokkaasti itse käyttöliittymästään. Annamme perusopetuksen perehdytysvaiheessa.

Ota yhteyttä

Myyntiedustajasi tai tuotemarkkinointigurusi voi helposti luoda ja julkaista myyntikanavakohtaisen postauksen Suppilogin markkinapaikan uutissyötteeseen muutamassa minuutissa. Suunnittele vain otsikko ja sisältö ja liitä houkutteleva valokuva, niin tietosi ovat livenä satojen eri myyntikanavien ostajakäyttäjien nähtävillä. Suppilogin markkinointiosasto käyttää näitä syötteitä myös viitetauluna Suppilogin sosiaalisen median ja myyntikanavien uutiskirjeille, joten saatat saada viestillesi enemmänkin näkyvyyttä.

Lähetä rajaton määrä yksityisviestejä ostajillesi tai ostajaehdokkaille ja aloita helppo dialogi, vaikka et olisi aiemmin edes tiennyt oikean kategorian ostajaa vähittäiskaupan yksikössä. Suppilogin uusi julkaisu mahdollistaa saman viestin lähettämisen useille käyttäjille pientä maksua vastaan.

Luo tehokkaasti tuoteperheen myyntikampanja erikoishintaan ja työnnä se kuratoidulle asiakasryhmälle, kuten myyntikanavalle, ketjulle tai yksittäiselle ostajalle. Ostajakäyttäjä näkee alennetut hinnat ja kampanjan välittömästi käyttöliittymässään.

Esimerkkejä hinnasta

Kuratoitu lista erilaisista markkinointipalveluista

Go-to-Market -strategia
Ihanteellinen, jos haluat käynnistää systemaattisesti uuden markkinan tai myyntikanavan.
  • Tarkennetaan tavoitteesi ja KPI:t
  • Sovitetaan ne kykyjesi ja resurssien mukaan
  • Orientointi – Operointi – Iterointi – Viimeistely
1280€
Sis. 8h konsultointia
Uutiskirjekampanja
Tavoita kohdeyleisösi ammattimaisesti mutta helposti
  • Uutiskirjeen suunnittelu
  • 125 valmiita kontakteja (7 €/kontakti)
  • Orientointi-Suunnittelu -Iterointi -Lähetys -Kampanjadata
1375€
Sisältää perustamiskustannukset ja 125 valmista kontaktia
Automatisoitu kylmäsähköpostien lähetyskampanja
Tee työvoimavaltaisesta prospektien etsinnästä ja kylmäsähköpostituksesta tehokasta ja helppoa! Toteutetaan yhteistyössä Clevenion kanssa.
  • Haetaan tarvittavat etsintätiedot
  • 100 kontaktin prospektointi (á 4 €/kontakti)
  • Kampanjaviestien suunnittelu ja asettaminen (1., 2., 3.…)
  • Orientointi-Suunnittelu-Iterointi-Lähetys-Kampanjadata
900€
Sisältää perustamiskustannukset ja 100 kontaktin kartoittamisen
Kevyt kenttämyyjä -kampanja
Miksi käyttää kallista ja massiivista kenttämyyntitiimiä, kun pienellä mutta taitavalla resurssilla voi saada suuren vaikutuksen?
  • Kenttämyynti-kampanja 100 kontaktille
  • Kampanjan KPI:iden ja tavoitteiden asettaminen
  • Asianmukaisten jälleenmyyjäyksiköiden ja luokkien ostajien etsintä
  • Kaikkien tarvittavien ostajatietojen (esim. sähköpostit, osoitteet, gsm:t) hakeminen
  • Puhelinmyynti ja/tai kenttämyynti
  • Mahdolliset näytetuotetoimitukset
  • Analyysi kaikista toimista, KPI:istä ja tavoitteists
5000€
(50€/kontakti, Uusimaan alueella)

Ota yhteyttä

Jätä meille yhteystietosi, niin palaamme asiaan mahdollisimman pian.

Ota yhteyttä / Markkinointipalvelut

Tehosta B2B-kaupankäyntiäsi

Aloita jo tänään ja tee B2B-kaupankäynnistä tehokkaampaa.

Rekisteröidy nyt

Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään

© 2025 Suppilog Oy