Tämä on osa 3/4 sarjasta, jossa käsittelemme alkukesällä toteutetun asiakaskyselyn vastauksia. Tässä osassa keskitymme ostajayritysten kokemuksiin nykyisestä Suppilogin alustasta ja parannusehdotuksiin uuteen Suppilog 3.0 -versioon.
Ostajayrityksiltä saimme 62 vastausta, joista hieman yli puolet edustavat apteekkeja, ja loput muun muassa päivittäistavarakauppoja, erikoiskauppoja ja ravintoloita.
Ostajat käyttävät suurimmaksi osaksi Suppilogia tietyn tuoteryhmän tuotteiden tukkuhankintoja varten, ja Suppilog on siis yksi tilauskanava muiden joukossa. Ostajat arvostavat mahdollisuutta säännöllisesti tilata tuttuja tuotteita valikoimaansa, mutta mahdollisuus löytää uusia mielenkiintoisia tuotteita on myös yksi syy Suppilogin käyttöön.
Suurimmat parannuskohteet, mitä ostajayritykset palvelussamme näkevät, on palvelun selattavuus – tällä hetkellä osa asiakkaista kokee palvelun hiukan monimutkaiseksi, ja toivoisi, että tuleva versio olisi selkeämpi ja kannustaisi enemmän uusien tuotteiden selailuun. Tämä on tärkeä huomio, ja pyrimme parantamaan käyttökokemusta Suppilog 3.0:ssa.
Apteekin edustajille suurin toive uudelta Suppilogilta näyttäisi olevan palvelun integrointi muihin heidän käyttämiin järjestelmiin. Tämäkin on tärkeä palaute, ja pyrimme toteuttaa tämänkin toiveen Suppilogin uudessa versiossa.
Kiitämme kaikkia ostajayrityksiä vastauksista! Olemme käyneet tarkasti läpi kaiken palautteen ja pyrimme vastaamaan toiveisiinne uudessa Suppilogin 3.0 -versiossa!
Kesäterveisin,
Suppilogin tiimi
Aloita jo tänään ja tee tukkukaupankäynnistä tehokkaampaa.
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään